Príprava na pohovor do spoločnosti na B737
499 €
priprava absolventov modulového al. integrovaného výcviku ATP(A) Frozen CPL, IR/ME SPA. Uchádzač môže ale nemusí byť držiteľom MCC.
Pre rezerváciu píšte na info@simulatorcentrum.sk
Komu je výcvik určený?
Príprava na pohovor je určená pre absolventov, či už modulového alebo integrovaného výcviku ATP(A) Frozen CPL, IR/ME SPA. Uchádzač môže a nemusí byť držiteľom kvalifikácie MCC (Multi Crew Corporation) a podľa toho sa príprava na pohovor upraví. V tomto štádiu má pilot nálet približne 200h a počíta sa s tým, že nemá žiadne skúsenosti z veľkého lietadla.
Na akom simulátore bude výcvik prebiehať?
Naše simulátor centrum vlastní simulátor 737-800W tzv. Fixed Base alebo Home Cockpit, ktorý má plne funkčný kokpit 1:1 z oboch sedadiel. Simulátor perfektne poslúži uchádzačovi pred pohovorom na precvičenie úloh pred screeningom u budúceho zamestnávateľa.
Čo je predmetom prípravy v simulátor centre?
Záleží v akej aerolínii sa pilot uchádza o zamestnanie a od toho sa odvíja program. Poväčšine máme skúsenosti, že na výberových konaniach prevláda dole uvedená problematika. Teoretická príprava je u nás na učebni formou prednášky a prezentácie. Veľmi dôležitou súčasťou prípravy je núdzová situácia pilota. Treba vedieť, ako sa zachovať po vysadení motora, ako stabilizovať let, ako pracovať s núdzovými checklistami a veľmi dôležitou súčasťou je správne naučený model vyhodnotenia situácie s pilotom na druhom sedadle, teda CRM ku ktorému je potrebný správny decision making a briefing Cabin Crew s následným informovaním pasažierov.
Predmetom teoretickej prípravy na učebni sú témy z oblasti:
Teoretická príprava EU-OPS, Jeppesen, Hlukové postupy, Plánovanie záložných letísk, Plánovanie paliva, Práca s Operational Flight Plan, Predmet Performance kategórie C, Poveternostné minimá, MEL, Notam, Metar, TAF, Správne vyhodnotenie podmienok stabilizovaného priblíženia, Núdzové situácie
Praktické cvičenie na simulátore 737 pozostáva z cvičení:
Zoznámenie sa s jetovým motorom, Briefing pilota letiaceho, Odletenie SID alebo radarový odlet podľa hlukového postupu NADP1/2, Zatáčanie v priestore a využitie Flight Directoru a Flight Path Vectoru, Orientácia v priestore a určenie polohy, Vstup do vyčkávacieho obrazcu cez RAW DATA (konvenčná navigácia), Priblíženie ILS, Nepresné priblíženie, Go-Around, Jednoduchá núdzová situácia
Aký inštruktor vykonáva prípravu?
Aktívny pilot Boeingu 737 a zároveň má kvalifikáciu inštruktora a pôsobí ako inštruktor v organizácii ATO. Je držiteľom kvalifikácii inštruktora pre vykonanie výcvikov: CPL(A), IRI(A), MEP(L), SEP(L), VFR Night, PPL(A), SEP(L).